Övernattningstur!

Vackert!

Helgens expedition går hit, Paradiset... :) (bilder jag tog i somras)

Mvh troswe

Bilagor

• DSCF1016.jpg
    DSCF1016.jpg
    68.6 KB · Visningar: 394
  • DSCF1026.jpg
    DSCF1026.jpg
    73.8 KB · Visningar: 376
  • PICT7726.jpg
    PICT7726.jpg
    56.3 KB · Visningar: 388
Jag kommer att åka iväg vid ca kl10 på Lördag så är det någon som vill ha skjuts så skicka ett meddelande.
Annars så syns vi där :)

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Hej på er,
Blev väldigt sugen på att vara ute i helgen. Stugan får vänta....Skicka platsen, så kommer vi tre...
Med sannolikhet 60/20.....
/ Peo mfl....

Rena värmeböljan om man jämför tidigare turers väder. Sol, sol och ännu mera sol. :) Ser fram emot en trevlig kväll. Ps. Som Mr Zip påpekade tidigare här... Nu tinar det upp i skog och mark vilket innebär mycket blöt och geggig terräng. Gummistövlar, gaiters eller idog träning av balanssinnet är att rekommendera. Ds.

Bilagor

• Lördag.jpg
    Lördag.jpg
    36.4 KB · Visningar: 351
Senast ändrad:
Uppdaterad närvarolista:

Rimn
Fotografiskt
juniorjuliusivan
Jukebox
TorbjörnGbg
Troswe (möjligen)
glenn o.c (möjligen)
Mr Zip (50/50 sannolikhet)
Morgan Göteborg (60/20 (!) sannolikhet)
Oneidahiker
Gary

Saknar du ditt namn på listan eller är intresserad av att åka med på en trevlig tur i skogen (i Göteborgsområdet), skicka ett PM till mig så lägger jag till dig också.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips