Övernattningstur!

23-24 mars borde funka fint för mig också :)
Hade varit grymt kul att komma ut och premiärsova i min dd frontline! (och träffa forumfolk med liknande intressen naturligtvis!)
 
Skogen blir bra!! :) nä bara det finns några träd att hänga i så är jag nöjd!! Inbokat o klart!!! Någon som fixar mailinglista?? Lättare att planera då!! \// Andreas
 
Om det finns möjlighet att åka kollektivt är jag nöjd och glad (är naturligtvis villig att gå en bit!) då jag inte längre har bil.
 
Om det finns möjlighet att åka kollektivt är jag nöjd och glad (är naturligtvis villig att gå en bit!) då jag inte längre har bil.

Buss är bra!! Åkte buss hem för några veckor sedan efter en övernattningstur uppe i delsjöområdet... luktade nog surrök mm så gott om plats blev det runtomkring mig.. folk tittar och ställer konstiga frågor mm när man har full packning på ryggen ... sover Ni ute nu när det är 10 minus... Ja. Kan ju kontra med att fråga " hur långt är ett snöre ......" // Andreas Kul att du hänger med skickar info i nästa vecka !!!!
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.