Öppet vatten i Stockholm

Lite knöligt och trångt att lägga i, men det går för man vill ju paddla. Lägger i på västra sidan, precis norr om bron. Eventuellt ät det lättare uppe vid Lundellskas idrottshall, men vet inte säkert.
Hinner tyvärr inte paddla på lördag.

HC

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Hallå Jörgen!
Jag hoppas också TCRen går bra, hann bara med 4 pass innan isen la sig i höstas så det känns fortfarande som den är lite ny för mig. Men vad jag kommer ihåg kändes den stabil och trygg vilket kommer kännas skönt imorgon.

Blir kvar i Uppsala, det har varit plus hela dagen idag och regnat lite så jag gissar att isen har gått ännu mer. Men jag kommer gärna och paddlar med er någon annan gång. Hälsa!

Väl mött!
Pernilla

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips