Nytt liggunderlag. Fått reklam från "treksea"

Min exped synmat 7 har släppt i fogarna mellan luftkuddarna. Så nu är jag på jakt efter nytt liggunderlag av modell "mer bekvämt". Fått reklam från ett företag "Treksea" https://treksea.se/products/luftmadrass på facebook. Kan vara intressant, ganska billigt vilket passa mig som är fattig student. Men jag hittar ingenting om dem på nätet utanför deras egna hemsida och blir därför skeptisk. Någon som har erfarenhet av företaget / deras produkt?

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

tackar! Det var väl som jag misstänkte då. Inget att ha att med andra ord.

tackar! Det var väl som jag misstänkte då. Inget att ha att med andra ord.
För liknande pris finns ju alternativ från "riktiga" försäljare. Har själv denna i tidigare årsmodell (annan färg men verkar vara samma annars:
Oklart hur väl R-värdet (3,9) stämmer då jag bara använt det under sommarmånader i lågland, men i övrigt har den fungerat utmärkt och hittills och stämmer med övriga spec. För det återkommande reapriset (under 600:) känns den riktigt prisvärd.

Hej, jag har precis fått hem min produkt från TrekSea och det är en skitvara. Plastigt underlag vilket gör att man glider vid minsta lilla sluttning. Den tjuter när man blåser upp det vilket kommer att störa alla, minst sagt en själv. Det är värt en 100-lapp MAX.

Hej, jag har precis fått hem min produkt från TrekSea och det är en skitvara. Plastigt underlag vilket gör att man glider vid minsta lilla sluttning. Den tjuter när man blåser upp det vilket kommer att störa alla, minst sagt en själv. Det är värt en 100-lapp MAX.

Hej.
Jag förmodar att du då kommer att använda dig av distansköplagen och returnera varan, oavsett hur billig den var.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips