Min exped synmat 7 har släppt i fogarna mellan luftkuddarna. Så nu är jag på jakt efter nytt liggunderlag av modell "mer bekvämt". Fått reklam från ett företag "Treksea" https://treksea.se/products/luftmadrass på facebook. Kan vara intressant, ganska billigt vilket passa mig som är fattig student. Men jag hittar ingenting om dem på nätet utanför deras egna hemsida och blir därför skeptisk. Någon som har erfarenhet av företaget / deras produkt?
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nytt liggunderlag. Fått reklam från "treksea"
- Trådstartare mårtenm
- Start datum

Svartlistan: Liggunderlagsförsäljarna Kilos Gear, Nödlivet, Treki, Treksea m.fl. (2024)
Skulle du vilja ha världens bästa liggunderlag, samma som proffsen använder? Det väger 4x mindre än andra liggunderlag och kostar 500kr. Den senaste tiden har jag sett en ökande andel annonser på Facebook och Instagram för vad jag normalt skulle kalla för skräputrustning. Är du ny inom vandringe
www.antonlevein.se
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
![]()
Svartlistan: Liggunderlagsförsäljarna Kilos Gear, Nödlivet, Treki, Treksea m.fl. (2024)
Skulle du vilja ha världens bästa liggunderlag, samma som proffsen använder? Det väger 4x mindre än andra liggunderlag och kostar 500kr. Den senaste tiden har jag sett en ökande andel annonser på Facebook och Instagram för vad jag normalt skulle kalla för skräputrustning. Är du ny inom vandringewww.antonlevein.se
tackar! Det var väl som jag misstänkte då. Inget att ha att med andra ord.
För liknande pris finns ju alternativ från "riktiga" försäljare. Har själv denna i tidigare årsmodell (annan färg men verkar vara samma annars:tackar! Det var väl som jag misstänkte då. Inget att ha att med andra ord.
Urberg Insulated Airmat Black Beauty | Köp Urberg Insulated Airmat Black Beauty här | Outnorth
Insulated Airmat är en ny generation uppblåsbart liggunderlag från Urberg.
www.outnorth.se
Hej, jag har precis fått hem min produkt från TrekSea och det är en skitvara. Plastigt underlag vilket gör att man glider vid minsta lilla sluttning. Den tjuter när man blåser upp det vilket kommer att störa alla, minst sagt en själv. Det är värt en 100-lapp MAX.
Hej, jag har precis fått hem min produkt från TrekSea och det är en skitvara. Plastigt underlag vilket gör att man glider vid minsta lilla sluttning. Den tjuter när man blåser upp det vilket kommer att störa alla, minst sagt en själv. Det är värt en 100-lapp MAX.
Hej.
Jag förmodar att du då kommer att använda dig av distansköplagen och returnera varan, oavsett hur billig den var.
Yes, jag har gjort ett försök men får inte tag på företaget. Har mailat kanske 5 ggr och inte fått något svar.Hej.
Jag förmodar att du då kommer att använda dig av distansköplagen och returnera varan, oavsett hur billig den var.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg