Nytt liggunderlag. Fått reklam från "treksea"

Min exped synmat 7 har släppt i fogarna mellan luftkuddarna. Så nu är jag på jakt efter nytt liggunderlag av modell "mer bekvämt". Fått reklam från ett företag "Treksea" https://treksea.se/products/luftmadrass på facebook. Kan vara intressant, ganska billigt vilket passa mig som är fattig student. Men jag hittar ingenting om dem på nätet utanför deras egna hemsida och blir därför skeptisk. Någon som har erfarenhet av företaget / deras produkt?

tackar! Det var väl som jag misstänkte då. Inget att ha att med andra ord.

tackar! Det var väl som jag misstänkte då. Inget att ha att med andra ord.
För liknande pris finns ju alternativ från "riktiga" försäljare. Har själv denna i tidigare årsmodell (annan färg men verkar vara samma annars:
Oklart hur väl R-värdet (3,9) stämmer då jag bara använt det under sommarmånader i lågland, men i övrigt har den fungerat utmärkt och hittills och stämmer med övriga spec. För det återkommande reapriset (under 600:) känns den riktigt prisvärd.

Hej, jag har precis fått hem min produkt från TrekSea och det är en skitvara. Plastigt underlag vilket gör att man glider vid minsta lilla sluttning. Den tjuter när man blåser upp det vilket kommer att störa alla, minst sagt en själv. Det är värt en 100-lapp MAX.

Hej, jag har precis fått hem min produkt från TrekSea och det är en skitvara. Plastigt underlag vilket gör att man glider vid minsta lilla sluttning. Den tjuter när man blåser upp det vilket kommer att störa alla, minst sagt en själv. Det är värt en 100-lapp MAX.

Hej.
Jag förmodar att du då kommer att använda dig av distansköplagen och returnera varan, oavsett hur billig den var.

Aktuellt

20 år av diskussioner om torkad mat – och 10 tips!

I år har en av Utsidans populäraste forumtrådar, "Torka mat", varit aktiv i 20 år. Här bjuder vi på tips till dig som vill börja torka egen utemat!

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.

Månadens fråga: Hösten är här – vad lockar mest?

Är hösten en tid för svampplockning runt knuten – eller lockar äventyren? Vi tar pulsen på Friluftssverige hösten 2025.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips