Nytt klättergym i sthlm?

Ännu ett?

Kul att det blir en lite högre vägg i Sunbyberg.

Läste i Metro eller City för någon vecka sedan om en ny stor sporthall som skall byggas någonstans utanför stan (Hägersten kanske???), även där skall det bli klättring, någon som vet???
 
Något som alla kanske vet redan... men ändå..

Har en kompis som snart öppnar nytt gym i sthlm, enligt vad jag förstått ca 3 gånger så stort som Karbin och högre väggar. Kanske det ni hört om?
 
Nillah; sa:
Har en kompis som snart öppnar nytt gym i sthlm, enligt vad jag förstått ca 3 gånger så stort som Karbin och högre väggar. Kanske det ni hört om?

Så inom kort kommer alltså det vara 3st. nya gym redo? ahh shit 6 ställen att bolla på...soft!
 
Tror inte att den nya sporthallen som byggs kommer innebära några nya väggar.. Så två nya ställen, men det är ju nästan lika bra som tre. =) Tror dock att det ute i Hässelby inte kommer vara i närheten av det nya i Solna. Av vad jag har hört kommer det att bli riktigt schysst!
 
Solna

Gymmet i Solna kommer att bli hur bra som helst. Inte nog med att det kommer att bli 24 meter höga väggar (pump!!), bouldringen ansvarar Jimmy "The Boulder King" Paladino för vilket garanterar boulders i världsklass! Dessutom kommer det finnas ett "vanligt" gym, pilates, yoga, spinning m.m.
Helt wicked!!!
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.