Till de ansvariga för sverigeföraren
Jag är en av de som lagt ner oräkneliga timmar på att redigera sverigeförarens innehåll.
Jag har lagt upp nya klippor helt från grunden, jag har tagit bilder, redigerat och lagt upp. Ritat topos, redigerat klippor m.m.
Inte alls för att förhöja min egen insats, men jag vågar nog säga att det som jag och flera andra gjort på sverigeföraren har betytt ganska mycket för klättringen i skåne och blekinge.
Som jag ser det nu så riskerar hela min arbetsinsats att gå till spillo, många av de otaliga sidor jag redigerat går i nuläget inte ens att öppna.
Om utvecklingen fortsätter på den bana det nu tagit så kommer sverigeföraren falla i glömska och tillslut tas bort från nätet.
Detta vore en katastrof
Jag brukar inte vara en bakåtsträvare, men jag anser att om man ska göra en stor förändring av något som funkar bra så måste man vara 100% säker på att det kommer bli bättre efter att man genomfört förändringen.
Det borde väl vara ganska uppenbart för alla att så inte är fallet.
SNÄLLA
Ge oss tillbaka gamla sverigeföraren. åtminstone medans ni testar er nya fräcka version.
Jag blir rent ut sagt förbannad när ni riskerar min arbetsinsats på detta sätt. skäms!
ödmjukast och med hopp om att sverigeföraren kommer tillbaks, så att jag kan fortsätta bidra och förbättra dess innehåll
/Petter Åsander
P.s Nu märkte jag att även min gamla användarinloggning inte finns kvar...