Ny kul filmsite om djur.

Hittade denna nya och intressanta site, som är under uppbyggnad på nätet.
Ser verkligen fram emot djur filmerna.

Kul påskmöss..
Ska följa Robert och Ingrids filmer med stort intresse.
Är det inte dom som brukar ha filmer i Mitt i naturen förresten?
tycker jag känner igen namnen därifrån. Men jag kan ha fel.

Sedan har man en fin vädersida också, som ni nere i Skåne kan ha stor nytta av när ni ska ut i naturen.
Förstår inte hu man kan se vädret live så här.
Teknikens under.

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Nya naturfilmare på nätet?

Har lagt ut ny kortfilm på nätet.
http://www.mediabasen.se/

Var inne på annat forum, där man menar att filmarna gjort film som visats i "Mitt i naturen" på SVT.
Har aldrig sett ellr hört talas om dessa innan, så jag undrar vad som visats av dessa?

Tycker för övrigt att dom har ett mycket lättsamt sätt att presentera film på. Små korta filmer, som väcker glädje och skratt i vårkylan.
Annars brukar naturfilmare vara så ambitiösa och allvarliga. Inget fel i det, men ibland behöver man bara något kort och roligt, där man inte behöver angagera sig så mycket.

Var inne på annat forum, där man menar att filmarna gjort film som visats i "Mitt i naturen" på SVT.
Har aldrig sett ellr hört talas om dessa innan, så jag undrar vad som visats av dessa tidigare?

Tycker för övrigt att dom har ett mycket lättsamt sätt att presentera film på. Små korta filmer, som väcker glädje och skratt i vårkylan.
Annars brukar naturfilmare vara så ambitiösa och allvarliga. Inget fel i det, men ibland behöver man bara något kort och roligt, där man inte behöver angagera sig så mycket.
Har aldrig sett ellr hört talas om dessa innan, så jag undrar vad som visats av dessa?

Är själv amatörfilmare, men mest för eget bruk. Där av intresset.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips