Nu blir det ett par scout...

(Patric-;571485) "jag sa inte heller att du hade fel,jag har dessutom sagt att man ska köra den metod som funkar för en.. vi har olika mått på saker och ting, olika värden på hur vi vill att saker ska upplevas, därför olika metoder.."

Okej... Har inte heller sagt att du gör fel!

"jag hängde upp mig lite på hur du uttryckte dig, det var allt."

Ber om ursäkt! Är ingen bra talare... (skriva och uttrycka mig)

"jag vet folk som går omkring i kängor som jag hade kastat för 10 år sedan, det är så olika..."

Vet också människor som går i kängor som jag hade kastat för länge sedan, men det beror inte på kängans ålder utan hur dom skött dom… finns dom som har 1-2 år nya kängor som jag definitivt hade slängt! Sen om kängorna är 5, 7 eller 10+ år inte skulle fungera pga. av ålder håller jag inte med om, det beror på hur man sköter dom… Och jag hade definitivt inte gått i kängor som är förstörda pga. av misskötelse… Och hade jag inte lyckats skötta mina egna på det sättet jag gör (att dom håller) då hade jag bytt strategi. Och gjort på annat sätt.

Mvh troswe

ok, det känns som vi egentligen är ganska överens i frågan.. en reflektion, du skrev att inte använda tvål.. jag skulle vilja tipsa dig om att använda tvål, lädertvål.. jag tror du skulle uppskatta effekten. det känns jäkligt trevligt att vårda en känga där tidigare smörj(fett eller vax) är borta, man får inte den mättade känslan. har du inte provat så testa en gång. ett bra lädertvål torkar inte ut lädret.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
ok, det känns som vi egentligen är ganska överens i frågan.. en reflektion, du skrev att inte använda tvål.. jag skulle vilja tipsa dig om att använda tvål, lädertvål.. jag tror du skulle uppskatta effekten. det känns jäkligt trevligt att vårda en känga där tidigare smörj(fett eller vax) är borta, man får inte den mättade känslan. har du inte provat så testa en gång. ett bra lädertvål torkar inte ut lädret.

Jag är inte den som är rädd att lära mig nya saker.
Vart köpes denna tvål?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips