Ni är galna hela högen!

Men vänta lite nu...

TTR; sa:
Har Ni aldrig ens tänkt tanken att de flesta inlägg och svar kommer från återförsäljare, säljare och generalagenter som har ekonomiskt vinstintresse i det hela ?

Men om de flesta inlägg och svar kommer från branchfolk så LÄSES de också av mest branchfolk - det säger sig självt. Med andra ord påstår du att detta ett branchforum. Ingen skada skedd, alltså.

Hur efterblivna vi än är så vet vi att man inte ska bry sig så mycket om anonyma skribenter med ett eller två inlägg bakom sig.

De har nämligen en tendens att bli till sten så fort solen kommer fram.
:)

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Oj,

Jag är avslöjad, ja jag jobbar för en firma som säljer kläder, däribland fritidskläder.

Jag lovar och svär vid min heder att jag inte pushat för deras produkter. Jag lovar och svär också att ev positva yttringar över ett par kängor och ett tältmärke från Jamtlad endast har att göra med nostalgi, sentimentalitet och sköna minen från vandringar.

Lita inte på NÅN!

Allvarligt talat, jag har hört att det smyger omkring en falsk spanjor här på forumet och försöker få oss att köpa jättekonstiga sydkontinentala vadderade kängor med en massa fluorplastmembran i.

Och det ryktas om att jag själv delar jag nåt slags mystiskt förflutet med både en utvecklare av dyra friluftskök OCH en utvecklare av multinationella navigeringsverktyg. Men det är inget som har kunnat bevisas.

Så håll ögonen öppna och lita inte på NÅN!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips