Ni är galna hela högen!

Nu får Ni ge Er! Här diskuteras det vilt som om det vore ett tidigt 60-tal! Har Ni aldrig ens tänkt tanken att de flesta inlägg och svar kommer från återförsäljare, säljare och generalagenter som har ekonomiskt vinstintresse i det hela ?
Är friluftsmänniskor efterblivna ?
 
TTR; sa:
Nu får Ni ge Er! Här diskuteras det vilt som om det vore ett tidigt 60-tal! Har Ni aldrig ens tänkt tanken att de flesta inlägg och svar kommer från återförsäljare, säljare och generalagenter som har ekonomiskt vinstintresse i det hela ?
Är friluftsmänniskor efterblivna ?

Ja lite efterbliven är jag nog allt.. ;)
 
TACK!

TTR; sa:
Nu får Ni ge Er! Här diskuteras det vilt som om det vore ett tidigt 60-tal! Har Ni aldrig ens tänkt tanken att de flesta inlägg och svar kommer från återförsäljare, säljare och generalagenter som har ekonomiskt vinstintresse i det hela ?
Är friluftsmänniskor efterblivna ?

Jo, jag erkänner! När du fått slöjan att falla från mina ögon känner jag mig rätt korkad jag med! Att jag inte fattat förrän nu hur det hela hänger ihop! Återigen, TACK!
Anders
 

avslutad210712

Gäst
Skall snart börja skriva recensioner också. Observera att alla produkter som får högsta betyg av mig kan (naturligtvis) inhandlas i min affär...........
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.