• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Någon som vill vandra Hallandsleden i sommar?

Jag har tänkt att vandra hallandsleden i sommar. Från Hallandsleden och uppåt. Vet ej riktigt hur långt jag skall gå, men planerar i alla fall att vara ute några dagar. Kommer att ha med mig min ena hund som sällskap, men tar gärna sällskap med fler som är vandringssugna. Hör gärna av er!

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Tjena Sara !! Hänger gärna med på din vandring. Kan dock inget lova på grund av att semesterschemat på jobbet inte är klar än... Dina intressen låter som mina :)

Kul! Jag har semester v 27 och 30.
Har du hund? Vore kul om min tjej också fick sällskap på turen.
Ps. Jag är nybörjare på vandring och friluftsliv, så jag blir ingen bra att bolla erfarenheter med =)

Det låter helt ok att du är nybörjare tycker jag. Har vandrat en del själv, men sällskap är alltid kul/Sebastian

Hej!
Jag hänger gärna oxå på.har semester v 30 o är i mina trakter så passar,är själv oxå nybörjare.

Tjena :_D

Låter najs med Hallandsleden, kommer vara nere i Torekov under en tid i sommar, så skulle vara trevligt att hänga med o vandra ett par dar :-D

Fredde

Hej Sara,
Vet inte om du gjort klart dina planer, men är du sugen så går jag och ev en vän to-lö i nästa vecka!
Hör gärna av dig om det låter intressant.

Wow!

Två personer med samma för- och efternamn som vandrar tillsammans efter att ha "träffats" på Utsidan! Hur sannolikt är det? :)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips