Någon som vill fjällvandring i sommar?

Hej!
Jag vill fjällvandra i sommar, någonstans i Sverige, drygt en vecka i juli eller augusti. Är det någon som vill följa med?

Är 30 år, bor i Sthlm och har vandrat lite lagom förut. :)

Hör av er! //Angelica

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Hej,

jag funderar oxa pa att ge mig upp vid den tiden. Var har du planerat att vandra? Skulle isf bli forsta gangen for mig sa kunde vara trevligt med lite sallskap =)

/Jonas

Fjällvandra bör man:)

Jo, jag funderar som vanligt på att vandra ca en vecka...är på om tid och plats passar etc etc. Bor i Sthlm som du och är 49. )Såg att du hade en paddlarkompisannons inne också så vi har även det gemensamt:) )

/Kalle

Fjällvandring, absolut

Hej Angelica, jag ska ut på en vandring väster om Sarek, över några glaciärer osv. Detta är kanske lockande? Räknar med ca 10 dagar.

Hälsningar Andy (36 år)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips