MTB onsdagkvällar runt Uppsala

Hej! Vi försöker få ihop ett gäng för att åka på onsdagar kl 18, nu när det blir sommartid. Första gången 3 april, alltså.

Den som är intresserad kan skicka ett mail till mig ipg289h@tninet.se så ställer jag samman en lista och hör av mig om mötesplats.

Per

Eftersom Happy är nere

så väcker jag liv i denna tråd från Hedenhös tid, vi tänker i v f hoja i morgon onsdag 7 maj, samling vid Finn Malmgrens staty, vid korsningen skolgatan sysslomansgatan, som vanligt.

Per

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.
Hej, ni känner inte för att köra på lördag eller söndag också möjligtvis? Ska vara i Uppsala då och behöver lite guidning eller bra karta + tydliga stigar

Grymt att väcka liv i en 6 år gammal tråd utan att ett enda svar förrän idag. Nu inför vi ännu mer dubbelpostande!

Jag tänker cykla imorgon iaf, om det nu inte blir regn som SMHI sa senast jag frågade.

Trådarkeologi är kul ;)

— Vi blev faktiskt ett gäng som hojade på onsdagarna men det var före Happy så vi höll kontakten främst med vändande mail, en e-mail-lista av hopklippta adresser.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips