Mountainbike event i Finnmarken?

Hej

Ar det nagon som vet om ett 100km off road bike event i Finnmarken? Vi ar bosatta i UK och min makes kollega har pratat om att delta, fast jag hittar ingen info om det.
Any ideas?

maria

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Finnmarken

Hej!

Om du är ute efter "blandade" recensioner
kan du gå in på http://www.happymtb , de har en
bra sökmotor så du hittar sökert dit, inkl
del kort. Det tycker jag du kan ta själv
förresten om Ni bestämt Er för att delta
och lägga in dom på det här forumet också!

Lycka till!

Finnmarksturen

Hej!

Har kört 5-6 gånger och tycker det är en fin tävling/utmaning för alla med ett cykelintresse.
Riktigt långt, men kanske lite väl lättåkt tekniskt sett.

Rekomenderas!

Lördag den 25:e augusti kl 10:00 ljuder startkottet vid Hillängens IP och det gemensamma startfältet, med såväl motionär som elitcyklist, lämnar Ludvika stad bakom sig för ett kraftprov och äventyr över 112 km Mtb på stig och grus/skogs-vägar.

Mvh Stickan
[Ändrat av stickane 2007-06-29 kl 15:21]

Instämmer!

... i att finnmarksturen är en riktigt rolig tävling... har kört 3 ggr och det är kul med engagerad publik i skogen...

Bra arrangemang!

Thomas

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips