Mont Blanc

hej!

Jag kommer int ihåg va lederna hetter men vi gick shira-lava tower-arrowglacer-sumit va de samma lr?

japp, jag e väldigt intresserad på en 7000-topp.

om du vill å är intresserad för å kanske planera smått så får du gärna maila mig.

alexander.ohde@telia.com

had bra!

Snart åker vi!

Det har funnits misstro på att att vårt team ska klara av vågan expiditon men nu är vi väl förberedda. alla tre känner sig i fysisk och psykisk toppform och vi åker bil ner den 18 lr 19. sak bli sååå sjukt kul å spännande att jag måste hålla i mig!

kul att våran svenska advokar kom upp på everest också! bara å säga grattis å hoppas på att man får den chansen en vacker dag också!

Had alla intrsseade.

\\alex

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.
Hemma!

Allt gick bra och vi nådde toppen av europa kl 07 en underbar sönda morgon...vädret streta emot till en början men tillslut va allt bara underbart! nya mål på gång nu.

Usa, Rysslan, paddla sverige runt...

had bra!

\team no mercy just fun

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips