Mont Blanc

hej!

Jag kommer int ihåg va lederna hetter men vi gick shira-lava tower-arrowglacer-sumit va de samma lr?

japp, jag e väldigt intresserad på en 7000-topp.

om du vill å är intresserad för å kanske planera smått så får du gärna maila mig.

alexander.ohde@telia.com

had bra!

Snart åker vi!

Det har funnits misstro på att att vårt team ska klara av vågan expiditon men nu är vi väl förberedda. alla tre känner sig i fysisk och psykisk toppform och vi åker bil ner den 18 lr 19. sak bli sååå sjukt kul å spännande att jag måste hålla i mig!

kul att våran svenska advokar kom upp på everest också! bara å säga grattis å hoppas på att man får den chansen en vacker dag också!

Had alla intrsseade.

\\alex

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Hemma!

Allt gick bra och vi nådde toppen av europa kl 07 en underbar sönda morgon...vädret streta emot till en början men tillslut va allt bara underbart! nya mål på gång nu.

Usa, Rysslan, paddla sverige runt...

had bra!

\team no mercy just fun

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips