Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Monsen på villspor
- Trådstartare Otto Støver
- Start datum
Trevlig film. Lars är nog näst intill en legend för många här på sidan! Intressant att se hur även humöret dippar på honom lite då kalorimängden sjunker...kanske han är lite mänsklig ändå.![]()
Åhnej! Han är inte mänsklig alls. Betänk bara dessa oomtvistliga fakta om Lars.
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
22:an var bra.
"En gang spilte Lars Monsen golf. Da fikk han 18 hole-in-ones, og 8 ørreter på over 3 kilo i sidevannshinderet."
Thure
Nummer 40 fick mig att dra på smilbanden,
"-Elver og innsjøer utvikler is på vinteren. Dette er for å beskytte fisken mot Lars Monsen."
Vad är det för märke och modell på den orangea jackan?
Sent from my GT-P6800 using Tapatalk
Sent from my GT-P6800 using Tapatalk
Och vaddå.Fattar inte att man börjar driva med personer som har gjort riktigt fina äventyrer som vi kan ta del avNummer 40 fick mig att dra på smilbanden,
"-Elver og innsjøer utvikler is på vinteren. Dette er for å beskytte fisken mot Lars Monsen."
Kul att han var i Sverige nu i senaste avsnittet. Blev jäkligt sugen på att dra upp till Härledalen och vandra nu.
Kul att han var i Sverige nu i senaste avsnittet. Blev jäkligt sugen på att dra upp till Härledalen och vandra nu.
Ja, verkligen! Jag som har varit sugen på att prova Packraft blev väldigt sugen.
Liknande trådar
- Svar
- 0
- Visningar
- 234 K
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg