Luktar dina skor??

stoffe@mds.mdh.se (Kristoffer)

Gäst
kanske kan detta vara veckans tips?
hittade följande fråga och svar ..

1. Kan jag tvätta klätterskor som luktar illa?

Svar:
Tvättmaskinen är kanske inte att rekommendera men tvål och vatten går utmärkt. Om de fortfarande luktar illa kan du lägga dem i frysen över natten.

Kerberos Climber

Gäst
Ha dem som huvudkudde

Om du har dina skor som huvudkudde, sa vänjer du dig med lukten och behöver inte bekymra dig för att de skall lukta illa. det värsta är bara om du är sambo eller har dålig munhyggien.

Kerberos Climber

Gäst
Inte riktigt manligt?

Vad är det för manligt med det, det finns ju folk som är fotfetischister eller vad fan det heter. I bland finns det också kvinnor som tänder på männs svett lukt, men det skall vi inte dikutera här. Detta är j ett forum för klättring?
Så det så så har jag sagt det!

avslutad120814

Gäst
Kvinnligt?

Varför är ni så barnsliga, väx upp småpojkar.
Ägna er åt klättring så kanske ni kommer upp nån stans i stället.
Desutom så är det bättre att ni karar luktar tycker jag.

Uno Dirksnider

Gäst
Varför???tvätta?

Det är bara såhär att dens skor som luktar värst är tuffast. så e det bara..... tvätta e fegt!!

one unlimited climber

Gäst
udo är fin.

udo vekar vis tycker jag, jag kanske kan få ditt telefon nummer så att vi kan träffas......

Udo Dirksnider

Gäst
mitt nr!

jag har inte något nr men jag brukar ofta vara uppe vid väggen. för jag övernattar ofta i ikea kassen med alla kursskor...

Kerberos Climber

Gäst
Det är ju de vi gör!

Det är ju det vi gör eftersom våra skor blir svettiga. Om man klättrar så mycket som vi gör så är det att rekomendera att disskutera skoproblematiken, det blir så att säga en del av en vardag något som tar upp stora delar av ens liv och går ut över tillvaraon till den grad att man till slut inte kan tänka på något annat än att ens skor är besmittae med diverse illaukande dofters som ej, jag poängterar ej bör negeras om något sådant skulle inträffa innebär det att grava hälsoproblem kan uppstå för stora delar av hela den aktiva svenska plastklätterskaran för att ni måste hålla med om att detta problems existens är mest påtagligt i de populationer som i huvudsaken ägnar sig åt att dra sig upp i tillsynes små plastpluppar på något som inte alls efterliknar en riktig och då menar jag en riktig vägg eller något annat som kan tänkas eller bara kan tänkas att vara i vägen.
Nu har jag sagt det
Kerberos Climber

Anonym från gamla forumet

Gäst
Ett nummer

Om du hör av dig till mig kan du få ett riktigt

Vandra i stad och natur: Upptäck Merrell SpeedARC Matis för urban hiking

Vandring i staden – en ny livsstil Urban hiking handlar om att utforska staden till fots och upptäcka dess dolda pärlor. Det är en aktivitet som ...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg