lowrider passande nishiki SL's fästen?

Hej!

Kollar lite efter pakethållare fram till Nishiki Pro SL. Undrar ifall det finns nån pakethållare som matchar fästena som finns på framgaffeln? Det finns ett fäste på insidan av gaffeln en bit upp, som kanske kan kombineras med frambromsens fäste? Hittar dock inte som passar, eller så är jag dålig på att hitta?

Är också lite intresserad ifall nån köpt några bra utökningar på styret, för att få lite mer variation när man cyklar. Provade bockstyre idag, men blev inte övertygad, men något borde man ju kunna göra med "hornen" på styret. :)

Jag har SLD, på den framgaffeln är fästen på insidan till för att fästa stänkskärmarna enligt butiken jag köpte cykeln i. Men det finns ju fästen att ha runt gaffeln som borde funka.

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips