Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
liten fickkniv
- Trådstartare gro
- Start datum
Min första
Tack för komplimangerna! Den här är min första sheepfoot, så jag kan inte ge några synpunkter ännu. Jag har sedan många år gått omkring med en Leatherman Juice XE6 i fickan och i den finns det ju en hel del blad att veckla ut. Nu tänkte jag att det skulle vara lite stiligare med att ha en sheepfoot, speciellt med ett trähandtag, i fickan. Som en liten kompensation för Juicen (och alla blad i den) tänkte jag lägga en Squirt PS4 i nyckelringen.
Tack för komplimangerna! Den här är min första sheepfoot, så jag kan inte ge några synpunkter ännu. Jag har sedan många år gått omkring med en Leatherman Juice XE6 i fickan och i den finns det ju en hel del blad att veckla ut. Nu tänkte jag att det skulle vara lite stiligare med att ha en sheepfoot, speciellt med ett trähandtag, i fickan. Som en liten kompensation för Juicen (och alla blad i den) tänkte jag lägga en Squirt PS4 i nyckelringen.
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Ps4 är en liten rackare som man inte ska underskatta!
Det är dessa två som ligger i min ficka:
Bilagor
Jag har två fickknivar. En Opinel kolstål som är med för det mesta – och en Lütters & Cie som förmodligen är äldre än vad jag är och får ta Opinelens plats ibland. Den sistnämnda är sliten, träet är nästan svart vid det här laget och någon gång har den fått gravrost på bladet. Den är väl ingången, helt enkelt.
Bilagor
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg