Likasinnade i Malmöregionen?

Händer alltsom ofta att jag tar min lilla skrothög till bil och drar till skogs eller havs. Underbart! Tänker att det kanske finns fler här i krokarna som tycker om Skånes vackra natur och hav. Hör av dig!

/Johanna

Jag älskar att sticka ut o vandra över en helg (eller längre), men tyvärr så bor inte min vandringskompis i skåne så det blir mest att man försöker planera in när vi har/kan ta semester. Jag bor i Helsingborg och har gått de flesta lederna på skåneleden både en och två gånger. Gillar dock inte vatten så jag håller mig på land :)

/Anders

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Här finns två stycken i Lund som ofta är ute och cyklar eller går i skogen. Vi vill gärna ha sällskap av andra på våra utflykter.

Mats o Marianne

Likasinnade..

.. verkar det ju finnas då. Kul! Ska ni iväg och vandra eller nått, så hör gärna av er. Tyvärr är jag inte bilburen längre... skrutten blev stulen förra helgen, men finns det kommunala färdmedel så löser det sig ju ändå!

Vid snabba beslut så maila till johanna.hedenquist@gmail.com

/J

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips