landsvägs eller racerforum?

Hej
Är det någon som har några tips på några svenska forum för detta? Jag tar även gärna emot tips på sidor som har matnyttig information om landsvägscykling och om utrustning som cyklar och sånt. Sidor med begagnatmarknad för cyklar är också högintressant.
Tack
viktor

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
tigertamjaren; sa:
Inga bra tüska forum Håkke? (Radsport-news verkar inge vidare i just det avseendet.)
Jorå, för sjuttsingen. På http://www.tour-magazin.de finns ett OK forum, det krävs dock tyskakunskaper. Det samma gäller http://www.quaeldich.de (Quäl dich sägs vara en del av ett citat från Pevenage till Ullrich: Quäl dich, du Sau (= plåga dig, din gris)). Tyskar är ju som bekant inga mästare på engelska (eller svenska)...

/Håkan

Tack för alla tips!

Nu har jag lite att spana av utöver det här forumet =)

Jag började cykla lite liggcykel förra året och i år blev det lite mer. Men nu har jag blivit lite sugen på att bredda repertoaren och skaffa mig en vanlig racer. Men eftersom jag inte vet så mycket om såna så behöver jag försöka sätta mig in i vad som kan passa mig. Då kan det vara trevligt att bläddra runt i lite forum och läsa om andras åsikter, erfarenheter och synpunkter...

tack
viktor

Happymtb är helt klart det bästa svenska cykelforumet.
Du hittar annonser, reseberättelser, länkar mm.

/Anders

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips