Lätt Regnjacka?

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Japp!

Absolut!

Jag kommer ge den en chans så fort skatteåterbäringen kommer.
Det är väl sådana här saker som den är till för :)
//Peter

Ja det har du rätt i, då blir det ett NeoAir large och en Marmots M's Mica Jacket.

Då har jag ungefär lika mycket kvar undrar vad jag ska köpa då?

Ja det har du rätt i, då blir det ett NeoAir large och en Marmots M's Mica Jacket.

Då har jag ungefär lika mycket kvar undrar vad jag ska köpa då?

För min egen del blir det ett NeoAir Small en Mica jacket och sedan kommer jag nog investera i ett Terra Nova Laser. Då har jag nog ingenting kvar. Men då har minskat vikten "rejält" och gjort utrustningen mer bekväm.
//Peter

Sista halvåret har jag kört med en regnjacka som jag fick när man tecknade en prenumeration på en tidning, har inte haft många jackor som klarar att huvan följer med när man vrider på huvudet när man cyklar, därför har jackan blivit en favorit då den gör det, Jackan ligger alltid i sitt fack i ryggan, man vet aldrig när regnet kommer!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips