Läsvärt på nätet

Hejsan gubbar!

Det finns en del att kolla in på nätet också, pröva att gå in på fiskehörnan och titta under ordet, där skriver vi amatörer våra historier. En av skribenterna är Alf Wennskog från Boden, kul kille som gärna driver med fisket.
http://hem.passagen.se/daholm

p.s
Jag har också en fiskehistoria på den sidan.
d.s

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Graip!

När du kommer in på fiskehörnans sida så har du en menyrad till vänster, klicka på "ordet" så kommer du till biblioteket. Och vad det beträffar ditt IQ, så tror jag att du underskattar dig själv :))

Lycka till!

Björn:
Vad var det tror d u som gjorde att du inte hittade till berättelserna första gången?

Tack för hjälpen med att göra min sida Fiskehörnan ännu bättre...enklare att använda. :)

Å tack Magnus för att du marknadsförde den och dig själv. :)

Smicker

Daniel!

Du vet ju att i´m all your´s. Ställer alltid upp på en vän.
Den här årstiden har man ju inte så mycket annat att göra, än att insupa goda berättelser och att förnya flugaskarna.

Magnus

Tack Magnus, det hedrar mig att du kallar mig för din vän. :)
Du har inte fiskat nåt på sistone?
Själv kom ja upp från sundsvall imorse...efter en massa krångel med bilen.
3 mil söder om övik pajade kopplingen ihop...
jaja...det blev i 3706:- kronor mindre att köpa fiskegrejer för...suck...
Jaja...nu är det fixat å till helgen ska ja leta upp nåt fiskevatten att pimpla på. :)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips