Läsvärt på nätet

Hejsan gubbar!

Det finns en del att kolla in på nätet också, pröva att gå in på fiskehörnan och titta under ordet, där skriver vi amatörer våra historier. En av skribenterna är Alf Wennskog från Boden, kul kille som gärna driver med fisket.
http://hem.passagen.se/daholm

p.s
Jag har också en fiskehistoria på den sidan.
d.s

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Graip!

När du kommer in på fiskehörnans sida så har du en menyrad till vänster, klicka på "ordet" så kommer du till biblioteket. Och vad det beträffar ditt IQ, så tror jag att du underskattar dig själv :))

Lycka till!

Björn:
Vad var det tror d u som gjorde att du inte hittade till berättelserna första gången?

Tack för hjälpen med att göra min sida Fiskehörnan ännu bättre...enklare att använda. :)

Å tack Magnus för att du marknadsförde den och dig själv. :)

Smicker

Daniel!

Du vet ju att i´m all your´s. Ställer alltid upp på en vän.
Den här årstiden har man ju inte så mycket annat att göra, än att insupa goda berättelser och att förnya flugaskarna.

Magnus

Aktuellt

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!
Tack Magnus, det hedrar mig att du kallar mig för din vän. :)
Du har inte fiskat nåt på sistone?
Själv kom ja upp från sundsvall imorse...efter en massa krångel med bilen.
3 mil söder om övik pajade kopplingen ihop...
jaja...det blev i 3706:- kronor mindre att köpa fiskegrejer för...suck...
Jaja...nu är det fixat å till helgen ska ja leta upp nåt fiskevatten att pimpla på. :)

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.