Kropp på TV

Är det någon som bandade avsnittet om Göran Kropp och resan mot Mount Everest. Jag missade det och undrar nu om någon som bandat det skulle vilja dela med sig av det goda.. :)

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
Jag har spelat in båda dokumentären. Både den om mount everest och den om nordpolen. Jag har hört något om repris under nyårsdagen men det är jag inte hundra på. Hör av dig till min e-mail annars om det inte skulle gå en repris. Det går nog fixa på något annat sätt med.

Det var väldigt kul att se dem, speciellt den om mount everest. Man blir direkt sugen på att dra ut och göra något liknande.

Jag har det!

Reef; sa:
Är det någon som bandade avsnittet om Göran Kropp och resan mot Mount Everest. Jag missade det och undrar nu om någon som bandat det skulle vilja dela med sig av det goda.. :)

Hej du! Jag spelade in det! men hur löser vi detta då? =) jag bor i gbg!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips