Köpa Kavu byxor?

Någon som vet vart man kan köpa Kavu kläder nuförtiden, förutom dom über-förstärkta kepsarna som verkar finnas överallt. Är på jakt efter ett par sköna vardagsbrallor i kraftigt tyg. Sedan jag skaffade TNF crag pant har jag insett att det är onödigt att lida i europeiska, tighta och dyra jeans när Amerikanerna kan göra så mycket bättre grejor.

Kavu Chilliwack Pant verkar vara intressant, men man vill ju prova dom på.

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
DYRT

Va bra, dom finns i Sverige. Men varför måste importören lägga på så mycket? 990kr! Så mycket cool image är det inte att ha Kavu.

På Kavus sida: 59 USD = 455 kr

I Sverige (orust kajak): 990 kr

OrustKajak får inga blodspengar av mig. Det får bli ett par TNF byxor till istället. Den som gapar efter mycket...

Edit: Ojdå, ett inlägg till. Skövde natur hade ju hyfsat pris. Får nog ta och spana in dom iallfall. Men Orust kajak får inga pengar av mig...

[Ändrat av Vandrare 2006-02-14 kl 16:36]

Re: DYRT

Vandrare; sa:
Va bra, dom finns i Sverige. Men varför måste importören lägga på så mycket? 990kr! Så mycket cool image är det inte att ha Kavu.

På Kavus sida: 59 USD = 455 kr

I Sverige (orust kajak): 990 kr

OrustKajak får inga blodspengar av mig. Det får bli ett par TNF byxor till istället. Den som gapar efter mycket...

Edit: Ojdå, ett inlägg till. Skövde natur hade ju hyfsat pris. Får nog ta och spana in dom iallfall. Men Orust kajak får inga pengar av mig...

[Ändrat av Vandrare 2006-02-14 kl 16:36]

Åre Äventyrsbutike tar 695:- för byxorna och då ingår den fina Svenska momsen och tullavgifterna ;-)

Micke

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips