Köpa Hilleberg

Re: KG

miika; sa:
Om du kan vänta till slutet av Augusti, och bor i Stockholmstrakten, så brukar KG Johnsons Sport och Fritid i Solna ha rea då. Köpte själv ett Niak för 3500 (vanligtvis ca 5000)där förra året.

Köpte just ett Nallo 2 där förra hösten på rean för 3000 kr... Rätt ok pris! :)!

Re: Re: KG

Jonas Vestlund; sa:
miika; sa:
Om du kan vänta till slutet av Augusti, och bor i Stockholmstrakten, så brukar KG Johnsons Sport och Fritid i Solna ha rea då. Köpte själv ett Niak för 3500 (vanligtvis ca 5000)där förra året.

Köpte just ett Nallo 2 där förra hösten på rean för 3000 kr... Rätt ok pris! :)!

Yupz, Tarra 6 500 kr "förra årets pris" enl KG när jag köpte i januari. Dessutom var det tillverkat ngn gång i höstas så det är en Kerlon 1800 modell.

Jag har också gjort ett gruppköp eller vad man ska kalla det när två personer slår sig ihop och samordnar sina inköp till ett och samma tillfälle. Vi tjänade, utöver KG: s redan låga priser, en tusenlapp/tält på att köpa samtidigt :).

J

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
ett tips...

Jag upplevde också Hilleberg svårprutat när jag köpte mitt Nammatj 3 GT (provad dock inte KG utan köpte lokalt). Det gick inte att pruta på priset men däremot lyckades jag få med grejer på köpet. Jag fick med ett par teleskopstavar (600:) efter lite förhandling. så mitt tips är ett bra "paketpris" med andra grejer du ska ha, eller ett bra pris tex halva priset på ngt annat. Tydligen så kan det spela stor roll var rabatten ges.

/Andreas

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips