Köpa Garmin i New Yourbutik?

Hej! Ska till New York nästa helg och undrar om någon vet någon bra butik (på Manhattan) för att köpa en Garmin Oregon 300.

Tack för tips!

Senast ändrad:

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.
Re: Sök dig till:

Blir nog väldigt långt från New York.

Så vitt jag vet är Fry's en ursprungligen kalifornisk butikskedja som numera även verkar ha hygglig täckning i Texas men därutöver bara har enstaka butiker i andra stater. Dock inga i NY.

USA är inte bara ett land utan även en kontinent.

Kanada

Aningen OT
Pelle, jag tror att kanadensarna blir aningen missnöjd med ditt uttalande om att USA är en kontinent. De är väldigt noga med att påpeka och visa att de INTE är del av USA och i och med det så kan inte USA vara en kontinent, USA är till och med mindre kontinent än vad EU är om man räknar procent på arealen av den faktiska kontinenten. ;)

Aningen OT
Pelle, jag tror att kanadensarna blir aningen missnöjd med ditt uttalande om att USA är en kontinent. De är väldigt noga med att påpeka och visa att de INTE är del av USA och i och med det så kan inte USA vara en kontinent, USA är till och med mindre kontinent än vad EU är om man räknar procent på arealen av den faktiska kontinenten. ;)
Självklart har du rätt i att USA ensamt inte är en kontinent (mer än på bredden). Kanada är ju faktiskt till ytan större än USA och tänker vi dessutom på kontinent i den strikt geografiska betydelsen, så att vi inkluderar Sydamerika, blir mitt påstående än mer fel. Det var slarvigt språkbruk av mig.

Det jag menade är att vi lätt glömmer bort att USA i en hel del fall är betydligt mer jämförbart med Europa än enskilda länder i vår världsdel.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips