Köpa Garmin i New Yourbutik?

Hej! Ska till New York nästa helg och undrar om någon vet någon bra butik (på Manhattan) för att köpa en Garmin Oregon 300.

Tack för tips!

Senast ändrad:

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Re: Sök dig till:

Blir nog väldigt långt från New York.

Så vitt jag vet är Fry's en ursprungligen kalifornisk butikskedja som numera även verkar ha hygglig täckning i Texas men därutöver bara har enstaka butiker i andra stater. Dock inga i NY.

USA är inte bara ett land utan även en kontinent.

Kanada

Aningen OT
Pelle, jag tror att kanadensarna blir aningen missnöjd med ditt uttalande om att USA är en kontinent. De är väldigt noga med att påpeka och visa att de INTE är del av USA och i och med det så kan inte USA vara en kontinent, USA är till och med mindre kontinent än vad EU är om man räknar procent på arealen av den faktiska kontinenten. ;)

Aningen OT
Pelle, jag tror att kanadensarna blir aningen missnöjd med ditt uttalande om att USA är en kontinent. De är väldigt noga med att påpeka och visa att de INTE är del av USA och i och med det så kan inte USA vara en kontinent, USA är till och med mindre kontinent än vad EU är om man räknar procent på arealen av den faktiska kontinenten. ;)
Självklart har du rätt i att USA ensamt inte är en kontinent (mer än på bredden). Kanada är ju faktiskt till ytan större än USA och tänker vi dessutom på kontinent i den strikt geografiska betydelsen, så att vi inkluderar Sydamerika, blir mitt påstående än mer fel. Det var slarvigt språkbruk av mig.

Det jag menade är att vi lätt glömmer bort att USA i en hel del fall är betydligt mer jämförbart med Europa än enskilda länder i vår världsdel.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips