Klättring i trollhättan

Hej jag är nyinflyttad student till Trollhättan och letar efter en klättervägg, dels inomhus och ute. Har klättrat i fem år. Gillar mest sportklättring, men kil funkar oxså. Har bil så hör av dig till mig på mobilen 070-6495079 eller e-post gneander@hotmail.com så drar vi ut på klättring.
Mvh Gustav

Klättring i Trollhättan

Det finns en inomhusvägg i Uddevalla som drivs av Bohusläns Klätterklubb. Surfa till http://home.swipnet.se/razor för mer info om vägg och klubb.

Jag har skickat lite information om klättringen nära Trollhättan till dig via e-post adressen som du uppgav.

/Razor

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Klättring i Trollhättan

Hej!
Undrar om jag också skulle kunna få lite info om klättring kring Trollhättan. Skall dit i helgen och tänkte passa på att klättra lite. Skicka gärna till carolinan@home.se

Tack på förhand!

/carolina

Hej på er!

Jag och en polare tänkte åka till en klippa ca en mil utanför Trollhättan (mot gbg) och klättra nu till helgen om vädret tillåter... Klippan är ca 15 m på högsta stället och ca 75 m bred med bra möjligheter att både leda och toppa. Endast två leder är gjorda och dom är i 5-6 registret, men det verkar finnas mycket kvar att göra!

Hör av er om ni vill hänga på!
0708-66 93 97 / david_8848@hotmail.com
// David

Håller koll

Håller allt koll på vad som händer Gurra. Tro inte annat. Trodde du skulle jobba o inte klättra!?

/mike

Jag och en polare tänkte åka till en klippa ca en mil utanför Trollhättan (mot gbg) och klättra nu till helgen om vädret tillåter... Klippan är ca 15 m på högsta stället och ca 75 m bred med bra möjligheter att både leda och toppa. Endast två leder är gjorda och dom är i 5-6 registret, men det verkar finnas mycket kvar att göra!

Hör av er om ni vill hänga på!
0708-66 93 97 / david_8848@hotmail.com
// David

Vad är detta för klippa?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips