Klätterkompis Linköping

Hej.

Jag har flyttat till Linköping (pga jobb), men jag känner inte så många här i stan. Är det ngn som vill klättra med mig, eller vet ett bättre forum att annonsera efter dylika människor på?

Ifall du undrar så har jag klättrat ungefär ett år, och då har det oftast blivit topprep inomhus.

mvh

Mattias
 
Kolla på http://www.linkopingsklatterklubb.se


Sedan kan du leta rätt på hur man går med i lkk-snack och lkk-info. Mer info finns på hemsidan.


Annars brukar det inte vara ngt problem att dyka upp på väggen och hitta ngn att klättra med. Det finns även listor (precis till höger när man kommer ini Hallen) för folk som söker replagskamrater...

Lycka till! Så kanske vi ses i Hangaren...

Gustaf
 
Klättring i Linköping

Hej!

Jag heter Åsa och är ny i stan och ny på klättring. Jag gick säkerhetskurs för drygt ett år sedan men har inte klättrat sedan förra sommaren.
Vore jättekul att sätta igång igen så har du lust för att hjälpa mig frächa upp mina kunskaper så har du dig en klätterkompis.

Jag ska ha semester nu i två veckor, men är tillbaka i stan v 34.

Du kan väl maila mig om du är intresserad. asaelfstrom@hotmail.com

//Åsa
 
För mig betyder sportklättring nog ungefär att man klättrar på konstgjorda och/eller bultade leder, oavsett om man leder eller är toppsäkrad. Det finns säkert andra definitioner skulle jag tro. :)
 
jag vet inte, men styvt hundra inlägg på lkk forumet totalt!
är nog större chans om man "annonsera" lite här oxå!
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.