• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klätterkompis i Stockholm

Hej på er,

Jag är en kille på 30 år som just börjat testa på klättring, jag har gått en grundkurs på klätterverket men ännu inte gjort en uppklättring för grönt kort. Saken är den att jag saknar någon att klättra med och tänkte att jag skulle se mig för här för att försöka hitta någon. Jag är som sagt en nybörjare på klättring och avser klättra ca 2 ggr i veckan antingen på Klättercenter vid Telefonplan eller Klätterverket ute i Sikla. Kanske ska tillägga att jag är en ganska lätt kille (väger ca 65 kg).

Om någon skulle vara intresserad hör av er här eller till cgardebrink (snabela) gmail.com

Hej Christian,

Jag är också nybörjare även om jag har tagit grönt kort. Har klättrat oregelbundet under 2012 men vill precis som du börja klättra mer, gärna 2ggr i veckan.

Om det är Intressant så hör av dig.
Mvh
//David

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Trött på soloklättring

Hej,
söker också klätterkompis. Gärna Solna eftersom jag bor i Vällingby, men Telefonplan är OK också.
Har grönt kort och har gått klippklättringskurs på Lofoten 5 dagar.
Kan vara ganska flexibel med tider eftersom jag jobbar som konsult och styr min arbetstid själv
i stor utsträckning. Klättrar väl som bäst 5c, men vill gärna bli bättre. Väger c a 82 kg.
Hälsningar
Björn

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips