• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klätterkompis Falun/Borlänge!

Jag är i desperat behov (jobbigt som attan!) efter någon att klättra med. Jag är rookie, men är envis och vill klättra massor. Dock har jag inga vänner som är intresserade eller inte lider av höjdskräck! Jag bor i Falun å har ganska mycket fritid... Det gäller ju å prioritera!
Vill någon förbarma sig över mig?

Hej Karin
Jag bor i Borlänge och söker också nån att klättra med.
Är typ nybörjare, och är sjukt sugen på att klättra i höst. Både ute och inne.

Så det är bara att höra av dig om du vill.
JObbar på dagarna men kvällar och en del helger funkar.

Mvh Cecilia

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Äntligen!

JA!!!
Det finns fler som vill iväg!
Dra iväg ett mejl till mig så drar vi å klättrar någon dag! Jag går i skolan å jobbar lite, men är flexibel. Jag är oxå rookie, men det skall nog gå bra endå! Hur mycket/litet har du klättrat?

Hej, jag flyttat hit från Tyskland och är ny här i Falun/Sweden och skulle vilja prova att klättra nånstans i Dalarna!!! Igentligen vill jag börja på en vägg men var finns den??? Kan ni hjälpa mig???

Tack i alla fall

Hej jag är en tjej på snart 28 år som bor i Säter som nyss har börjar att klättra så jag skulle gärna villja ha någon att klättra med ..Hör av dig om du vill veta mer...Mvh Cecilia

Sent svar, men vaffan...

Om ni hänger i KFUM-hallen i Borlänge någotsånär regelbundet kommer ni snart hitta klätterpartners. Fråga i hallen efter instruktörerna Johan eller Alexandra, de är de nya lokala stjärnskotten som gärna lär ut.

Jag själv bor och jobbar i trakterna men är tyvärr borta i höst och kommer tillbaka i februari.

hej kanske lite snt att svar på ditt inlägg .. men jag är en tjej på 28 år som bor i lilla Säter som nyss har tagit grönt kort så jag vill klättra som bara den nu men har tyvärr ingen att klättra med som bor i närheten..

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips