Kebnekaise på fre 28/7 någon som kör mot nikkaluokta

Tjena,

jag och en kompis skall upp på Kebnekaise och vi åker så vi är framme på fredag morgon vid 10 tiden , vi hade tänkt hyra bil men det var visst slut :) . Alltid ute i lika god tid som vanligt.

Är det någon annan som är där och skall mot nikkaluokta på fre förmiddag som har plats i bilen osv? vore väldigt tacksamt i sådant fall. vi är två personer.

Går ju att ta bussen också men vi hade gärna kommit iväg lite tidigare så därav frågan.

Maila mig gärna eller slå en signal
Stefan.Isgren@gmail.com
0722088167

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Tjena,

jag och en kompis skall upp på Kebnekaise och vi åker så vi är framme på fredag morgon vid 10 tiden , vi hade tänkt hyra bil men det var visst slut :) . Alltid ute i lika god tid som vanligt.

Är det någon annan som är där och skall mot nikkaluokta på fre förmiddag som har plats i bilen osv? vore väldigt tacksamt i sådant fall. vi är två personer.

Går ju att ta bussen också men vi hade gärna kommit iväg lite tidigare så därav frågan.

Det går ju en buss mot Nikkaluokta 10:30 från Kiruna? Hur mycket tidigare hade du tänkt komma iväg? Fem minuter? ;-)

Solen som tar knäcken på mig :) , Du har helt rätt det är på Fredagen den 25/7 och inget annat.
Måste ha kollat fel på bussen också då jag enbart såg den som går vid 14.00 tiden.

Hade kanske behövt in å handla i Kiruna , men det kanske vi kan lösa innan på något vettigt sätt! då passar ju den bussen perfekt vid 10.30

Får sluta va i solen i så mycket på semestern så man får koll på läget :)

Ses kanske på berget då om ni är där i helgen

Mvh
Stefan

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips