Kebenekajse

Hejsan!

Jag och två stycken till ska cykla upp till kebenekajse i början av augusti från Karlstad i värmland. Vi funderar lite på säsongen på keb i mitten av augusti då vi beräknas vara uppe. Är de stabilt väder då eller bör man vara där tidigare?

Om ni har några andra tips i övrig vad som gäller utrustning eller vad som helst så säg gärna till ! ;)

Toppcyklisterna.se

Simon Johansson

Jag har inga synpunkter på tiden, augusti är en bra tid för fjällvandring generellt, men jag vill gärna lyfta denna tråd: Uppmanar alla att gå in och titta på killarnas hemsida, helt klart imponerande tycker jag. Jättekul och proffsigt projekt grabbar, lycka till!!

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

avslutad210712

Gäst
Vädret i augusti brukar inte vara något problem.

Titta på hemsidan - tja jag vet inte om jag är dålig på att söka men jag hittar ingen länk till den....

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.