Kapell

Neoprenkapell

Prova Engelska Knoydart, dom är trevliga att ha att göra med. Det blir dessutom lite billigare än att köpa i Sverige. Dom gör sina egna kapell i neopren så en special storlek är nog inga problem. Skicka iväg ett mail och fråga dom!

Du hittar mer information på http://www.knoydart.co.uk/

mvh,

f r e d r i k H

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?
Skulle tro att du med fördel kan vända dig till http://www.a-one.se e-mail home@a-one.se

Visserligen beställde jag i våras och har ännu inte fått lev. men de e väl en annan historia.

Dom har bra material att utgå från.

ha de.

A-one inget dåligt förslag

Jag kör med A.ones kapel. Och det funkar helt super! Om de även kan ta på sig att sy måtbeställda så låter det som ett mycket bra alternativ!

Hej Lasse.

Jo då. A-One gör måttbeställda kapell. Jag skickade åtminstone över en mall till dom efter Ute-mässan. De bidde inget och jag har inte stött på eftersom tiden inte räckt till. Min förutsättning för beställning var att jag skulle ha ett andande kapell. Jag hatar kondensen. Nu går det till lågsäsong för min paddling men det kommer en vår.

Ha de.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips