Kajakförvaring i Uppsala

Hej!

Är det någon som har ett tips på vart man kan förvara en kajak i Uppsalatrakten? Känner till Ägir och väntar på svar från dem.

Mvh,
Fredrik

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
Om ni skickar en förfrågan till kontakt@agir.se, så ser jag det. Just nu, under allas vår semester, kanske svarstiden inte är optimal, men svar kommer! Om ni tycker att ni inte får svar, lägg en blänkare här.
Det finns fortfarande platser kvar, även om vi fyller på varje månad.

Hej!

Är det någon som har ett tips på vart man kan förvara en kajak i Uppsalatrakten? Känner till Ägir och väntar på svar från dem.

Mvh,
Fredrik

Fredrik, jag har ditt mail, ska bara komma åt min dator hemma för att kunna svara detaljerat ( senast nästa helg). Mig veterligt är det bara Ägir som kan erbjuda nya kanotplatser i Uppsala. KFUM och FF, har fullt, Connos hyr ut eller säljer kajaker, och Jolleklubben vill bli av med de fåtal kanoter som man "belastas" av, eftersom man tidigare sysslat med segelkanoter.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips