• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Jaktkritikerna organiserar sig mer och mer

Våra kära politiker sitter med armarna i kors och gör inte något för att det ska bli ett slut i fallet Hedin.

Den dagen som en el. flera jägare lyckas ta djurrättsaktivister på bar gärning när dom sågar ner jakttorn så är det bara att lägga dom på silverbricka och servera dom till länsman och hoppas på att dom får ett välförtjänt straff samt bygga nytt eller nya jakttorn åt jägarna. (y)


Det skulle vara intressant att veta vilket land du kommer från? Uppenbarligen har du erfarenheter från ett land där politiker kan gå in och lägga sig i brottsutredningar, det är alltså inget västeuropeiskt land, utan vi hamnar i någon diktatur i Östeuropa eller i en bananrepublik?
 
Det skulle vara intressant att veta vilket land du kommer från? Uppenbarligen har du erfarenheter från ett land där politiker kan gå in och lägga sig i brottsutredningar, det är alltså inget västeuropeiskt land, utan vi hamnar i någon diktatur i Östeuropa eller i en bananrepublik?

Jag är född 1953 i Borås. Har bott i dåtida Ulm, Västtyskland 1958-61. Pappa kom in på designutb. där. Huskvarna 1961-1985. Aneby 1985-1989. Luleå 1989-1990. Kalix 1990-.

I fallet Hedin så har polisen planterat bevis av olika slag hos en jaktkamrats fru som först angav Hedin & co men sedan tog hon tillbaka allt. Det är en rättsskandal fallet Hedin & co. Det är bara att du läser tråden. Jag tar den från ett jaktforum. Det är bara 81 sidor.

Inte trodde jag att vi hade ett sådan rutten åklagar- & polismyndighet i ett land som ska vara demokratiskt.:(:(:(
 
Senast ändrad:

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.