Jakt - en naturlig tradition eller förlegad nöjesjakt?
- Trådstartare Luffarn
- Start datum
bash; sa:Jag var på jakt i lördags kväll och det var utan licens det. Följde bara min naturliga instinkt helt enkelt, dock utan att fälla något villebråd.
Mina jaktdomäner sträcker sig från Poseidon ner till brunsparken. Gick på pass på bersObar
![]()
Mmmm, sakligt!Slan; sa:Personligen tycker jag att jakten på djur bör förpassas till världens sophög snarast möjligast. det finns i dagsläget inget vettigt försvar att varken döda andra djur och ännu mindre att äta dem!
go vegan!
-Patric-; sa:Ytterligare ett bevis på hur skadligt det är med näringsbrist...
Go Animan
Att propagera för veganism utan att upplysa om den minutiösa noggranhet i kostintaget som krävs för att undvika näringsbrist är ansvarslöst. Det kan t.ex gå på det här viset:Slan; sa:Ärligt talat, kan vi inte försöka hålla oss till ämnet istället för att bryta ut i sexistiska uttalanden som varken är roliga eller särskilt givande.
Har man inget att säga kan man fan hålla käft!
Personligen tycker jag att jakten på djur bör förpassas till världens sophög snarast möjligast. det finns i dagsläget inget vettigt försvar att varken döda andra djur och ännu mindre att äta dem!
go vegan!
Slan; sa:-Patric-; sa:Ytterligare ett bevis på hur skadligt det är med näringsbrist...
Go Animan
va fan vet du om mitt näringsintag?