Jag och min kajak.

Du kan inte klaga på uppmärksamheten i alla fall. 8920 visningar hittills för din eh... öppna dagbok? Så länge det inte blir destruktivt så är det väl, nja kanske inte ok egentligen, men i alla fall halvt ok att du har en tråd under Utrustning/Allmänt. En blogg kanske varit bättre...? Fast det har du nog redan, jag slår vad om att du har minst tre pseudonymer till :)

Gott att du fick sova gott i alla fall. Jag vet hur det är när det piper & tjuter. Jag visslar och sjunger så går det bort. Lycka till med ... kajaken.

Tur för dig att var ett gentlemannavad,för du torskade.

Det står väl klart för alla att det är destruktion det handlar om,att förstöra en människa.I det gamla forumet var det bara Allmänt,men eftersom det har en viss friluftsanknytning så började jag skriva.Dels för att berätta vad som pågår för jag är den första som berättar så det finns säkert andra som utsätts för det här,dels för att "kajaken" stals för att jag inte ville sälja utan bygga den själv.Dessa infama stackare trodde att jag var helt utan erfarenhet vid 27 års ålder.

peter

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Gör om-gör rädd (omgång femtielva)

Jahapp, ovanpå allt annat har de nu dragit kniv...

Nån kanske bör upphöja dom till aspirerande k*ksugare, nån sorts utdelning borde deras tioåriga flit och engagemang ge.

peter

Resultatet när vissa personer får veta att maktfullkomlig inte innebär absolut makt.

Reservglasögon
Kaffepanna
kastrull
Primus Express Stove
Primus Yellowstone Trek Stove
Primus 71 L
Trangia brännare
Luftmadrass
Fleecefilt
Fiskars Bestick 2st
Sked
Bivack + Pressenning
30+ Markpinnar
Kalops i konserv
5 pkt Nötcreme
Batterier
Armbands-ur
Wenger fällkniv
Ostyxa
Vattentät packpåse
Pannlampor 2st
Kamerastativ mod. mini
Salt
Peppar
8 pkt O'Boy portioner
Liggunderlag cellplast
mm.
mm.

Men jag fick sova ut efter 14 dagars sömnstörning, eller den var rätt mild och handlade om att ersätta REM-sömnen med perversioner.

valdemar

Aha, det var en lista på stulna saker, jag trodde det var en bisarr packlista för kajaken ;)

Nä, får inget. Det tas bara ifrån, och så länge jag inte begår nåt 'vansinnesdåd' så tolkas det som att jag kan ta det och ingen skada skedd.

De tog påsen som termarestmadrassen låg i, och reparationssatsen, lämnade kvar madrassen med hål. Simpla tjuvar eller medveteten handling?

valdemar

Liknande trådar

2
Svar
12
Visningar
4 M

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg