Jacka med hår på bröstet

Raskesven; sa:
FJS90-91; sa:
men.. men.. min jacka då?
Jag trodde saken var klar efter Frazzes inlägg; vadmal;-)

Raskesven

näää... det tog slut vid Härkilas jaktkläder som desutom är hemma vid.. vadmal e svinhårt men det duger dåligt till på västkusten.. Iofs så vill jag nog ändock införskaffa vadmal längre fram för det e ju snyggt och praktiskt på vinterturerna.

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Folk som läser våra membranfleecetokerier kan inte tro att vi är vid sunda vätskor. Ena sekunden är vi såta vänner, sen blir det strid på kniven, sen är ena parten segrare, därefter den andra, sen är vi vänner, osv. Sablars också! Kan inte nån utomstående utropa en legitim segrare så att vi kan lämna den här soppan bakom oss? Jag vädjar!!!

/ G

Kanske...

Herr Juhlin aka FatMan kan vara till hjälp, han lär ju vara lämpligt avogt inställd till de flesta deltagare i denna tråd ? ;)

/Anders B

tigertamjaren; sa:
Kan inte nån utomstående utropa en legitim segrare så att vi kan lämna den här soppan bakom oss? Jag vädjar!!!

/ G

BAH! Enkelt, enklare än vad Anders tror!! Frazze vann naturligtvis alla tävlingar i allt i alla trådar..!

Synd du boikotter norske produkter ;)
Ellers kunne du fått en billig og god jakke her:

http://www.netthandelen.no/index.php?s=4304&g=0&expand=0,67,101

Den ser jävla töntig ut på bilden, men er rett cool med huva. Når den legges ut på auksjonen på siten, går den for bare en hundrelapp....

Rekommanderer forövrig denne. Buksene er geniale. Går også på auksjon for et par hundrelapper....

ARMYREGNTOY.jpg

Nominerade?

tigertamjaren; sa:
Folk som läser våra membranfleecetokerier kan inte tro att vi är vid sunda vätskor. Ena sekunden är vi såta vänner, sen blir det strid på kniven, sen är ena parten segrare, därefter den andra, sen är vi vänner, osv. Sablars också! Kan inte nån utomstående utropa en legitim segrare så att vi kan lämna den här soppan bakom oss? Jag vädjar!!!

/ G
Som enfaldig domare så skulle man nog kunna utse en vinnare...
Om man bara visste vilka som är tävlande och vilka som är hejarklack...
Vem är vem och varför iaf just nu?
Med eller utan mjukt skal alt. hård fleece?
Är det någon som förstår Frazze och/eller folk från Skåne?
:)
O.

Re: Nominerade?

Klart att jag inte fattar vad Frazze menar.. Då säger min logik att Frazze måste vara mycket smartare än mig eftersom det e jag som inte förstår och rimligtvis så har han då rätt i allt... Eller?

gundj

Sorry, jeg uttrykte meg kanskje litt uklart. Klärne det er bilde av er regnställ, men jeg rekommanderer de likevel.

100 % vattentät - 100 % non-breathable, men solide og tåler en trökk.

Utformingen av buksene gjör at de er komfortable å gå i likevel.

Och vinnaren är...

Raskesven för Zeb Macahan i Hårdaste jägare-tråden. Zeb är vattentät, andas, flamsäker och inte från Norge.
:)
O.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips