Is är färskvara

Är det fler än undertecknad som tröttnat på att se gamla artiklar ligga på första sidan under Artklar/skridsko? Långlopp och plogade banor som för länge sedan gått ur tiden! Som sagt, is är färskvara, så den sidan borde uppdateras för att vara så dagsaktuell som möjligt, åtminstone samma år!!
Det efterlyser åtminstone undertecknad - fler som samtycker!?

Inge B
i Göteborg

Det står ju datum på inläggen, så det går ju att läsa sig till vad som är dagsfärskt. Synd att radera trådar, det kan ju finnas annan värdefull information i dom som går förlorad då.

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.
Visst kan det vara värdefullt! För mig personligen så får jag dagsaktuella is- och färdrapporter via skridskoklubben/skridskonätet, men jag tycker det är lite tråkigt att se artiklar på första sidan som är från 2002 och äldre!
Inge i
Göteborg!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips