Hyra padda i Fontan

Godag alla stenkramare, jag är på väg mot Frankrike och har tänkt mig ett besök i fontan, nu en repklättrares fundering: går det hyra dappa i fontan? pris, kvalitet ?

Självklart kan det bli så att hjärtat börjar slå även för denna något höjdsjuka utmaning ;) då blir det väll investering men inte utan lite prova på.

Godag alla stenkramare, jag är på väg mot Frankrike och har tänkt mig ett besök i fontan, nu en repklättrares fundering: går det hyra dappa i fontan? pris, kvalitet ?

Självklart kan det bli så att hjärtat börjar slå även för denna något höjdsjuka utmaning ;) då blir det väll investering men inte utan lite prova på.

http://www.maisonbleau.com/crashpads.htm
När jag var där nere bodde vi och hyrde paddor där, tror vi betalade 50 € för en stor moon och två tripple pads en vecka. Kvaliten var duglig för fontans fina landningar. De verkar ha köpt in nya sen jag var där för 1½ år sen. Trevligt ställe men ligger lite off.

Månadens produkt: Trangia Nest
De nya tallrikarna, skålarna och muggarna packas smidigt och kompakt ihop med Trangias klassiska kök. Ta chansen att vinna och testa serien!

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.