Hyra kajak Norrbottenskusten

Hade tänkt hyra en havskajak under midsommar helgen helst i trakten kring Piteå/Luleå. Har kollat med Lulekajakklubb men de hade hyrt ut allt. Har även kollat men Friluftsfrämjandet i Luleå men de har inte svarat ännu. Någon som har ett tips på någon annan som man ska kontakta om man är sugen att paddla några dagar kring midsommar.

Hyra kajak i Luleå

Hej
Friluftsfrämjandet i Luleå öppnade sin bokning i måndags den 16 maj. Jag har hyrt en kajak åt min son och det finns fler kvar.Du kan kontakta Jan Andersson 070-3477596 eller Ola Rönnbäck 070-5319940.

Lycka till!

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Re: Hyra kajak i Luleå

Börje Larsson; sa:
Hej
Friluftsfrämjandet i Luleå öppnade sin bokning i måndags den 16 maj. Jag har hyrt en kajak åt min son och det finns fler kvar.Du kan kontakta Jan Andersson 070-3477596 eller Ola Rönnbäck 070-5319940.

Lycka till!

Tack för svaret!

Pratade tidigare idag med en kanslist hos dom som trodde att de hade 5st outhyrda dock var han som hade boken med bokningarna inte där så han skulle ringa upp mig imorgon. Så nu måste jag nog bara lyckas få någon att hämta ut dem åt mig imorgon eller på torsdag eftersom jag först kommer upp på torsdag kväll men det löser sig nog. Dock verkar inte bokningen via email som de vill att man gör funka så bra eftersom jag ännu inte fått svar och jag skickade det i fredags eller lördags.

/Johan

Inkörning

Hej,
vår kajakuthyrning är lite under "inkörning" för tillfället. Detta beror på att den "sommarpryo" som skulle sköta uthyrningen tyvärr hoppade av i sista stund.
Vi (som arbetar ideellt inom Friluftsfrämjadet) gör dock det vi kan för att allt skall fungera utan problem för dig som vill hyra.

Eftersom att mitt mobilnummer redan är officiellt så är det bara att ringa

Mvh
Jan Andersson

Re: Inkörning

JanA; sa:
Hej,
vår kajakuthyrning är lite under "inkörning" för tillfället. Detta beror på att den "sommarpryo" som skulle sköta uthyrningen tyvärr hoppade av i sista stund.
Vi (som arbetar ideellt inom Friluftsfrämjadet) gör dock det vi kan för att allt skall fungera utan problem för dig som vill hyra.

Eftersom att mitt mobilnummer redan är officiellt så är det bara att ringa

Mvh
Jan Andersson

Ingen fara vanlig telefon fungerar ju bra också.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips