Kan det vara om man har att göra med brottarslanornorpan_; sa:Amen litta fukt e väl inte så farligt
/mattias
~Paul~
Kan det vara om man har att göra med brottarslanornorpan_; sa:Amen litta fukt e väl inte så farligt
/mattias
Mikael, det är väl inte du som har varit skogshuggare i Sahara??mipert; sa:I går sade faktiskt Survivorman att fukt är farligt!norpan skrev:
...Amen litta fukt e väl inte så farligt...
Jag sticker ut nu med de två minsta, skall försöka få in barnvagnen i snåren. Att kapa slanor utanför Center Syd kan göra att man får ett rykte i bygden![]()
mipert; sa:Jag sticker ut nu med de två minsta, skall försöka få in barnvagnen i snåren. Att kapa slanor utanför Center Syd kan göra att man får ett rykte i bygden![]()
Zeeke; sa:Kan jag få förklarat för mig på samma utsökta sätt hur man täljer en barkbåt?
Zeeke; sa:Kan jag få förklarat för mig på samma utsökta sätt hur man täljer en barkbåt?
Vet hur det känns Mikael. Här i Gbg har de tagit de bästa fiskevattnena från oss (som man fiskade på som ung). Allt är bebyggt eller privat eller industrimark. Skit meatt.mipert; sa:Jag påbjuder en atund av sorgsam eftertanke, i dag upptäckte vi att kommunen sågat ned min äldsta (fem år) dotters (och hennes kompisars) klätterträd.
Och sagoträd, och gömsleträd, och hemlisträd osv.
Damn utvecklingen, som av någon anledning kräver att allt som är snett och risigt skall röjas...
Jag till och med gick en kvällsvandring i våras -med kommunens stadsplanerare- för att ge min syn på vikten av att bevara snår och ris.
Mycket bra Mikael. Dock är skillnaden mellan en nästan 4 cm:s slana och en på 5 cm rejält stormipert; sa:Satan i gatan, nästan fyra centimeter slana och jag var på väg igenom...
...då knäcks den.
Se pinnbiten som sticker upp där snittet ändrar riktning.