Hur får man tag i en begagnad LK70?

Jag undrar ifall det är nån som vet var man kan få tag i en begagnad LK70, eller om det möjligtvis är någon som vill sälja en?

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Tack för tipsen... Jag hittade faktiskt en butik där som hadde.

varför jag vill ha en LK70? Jag behöver en billig ryggsäck som jag kan använda för marsch träning. Jag har blivit antagen som kustjägar-aspirant, så det kan nog vara bra att träna lite sånt... ;)

Jag råder dig att kika in på SoldF:s forum (www.soldfforum.tk)

Någonstans där i forumet finns en lista på olika webshops som säljer militär matriel.

Nu verkade det ju som du redan hittat en, men det skadar ju inte att titta runt lite till :)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips