Hm, är jag gnällig eller har folk blivit lata?

Majoriteten av människor verkar vara lite lata rent generellt. Jag säger verkar inget konstaterande alltså utan egen åsikt bara.

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
För att slippa de irriterande annonserna sätt in lite filter i din dator, innan du börjar titta på 350 inlägg be att få dem i den utskriftvänliga versionen så blir det reklamfritt.
go tur!

Senast ändrad:
för den som skriver, den som läser och den som söker. det är alla inblandade va?

Lättare för den som skriver ja, då denne inte behöver läsa ett enda inlägg eller ens söka, men att påstå att det blir lättare för den som läser eller den som skriver är dumheter.

Jag tror inte att du skulle ha uppskattat om jag hade lagt det här inlägget i en ny tråd...

om det ställs en fråga, och jag kan genom EN googling få fram svaret bland 3 första länkarna, då struntar jag i att svara. Frågeställaren är ju uppenbart slö och kommer ändå inte läsa svaret, eller ens ge sig ut på tur troligen.

Frågor av typen "går det buss till Nikkaloukta", "vilket kartblad ska jag ha för Abisko" eller "när öppnar sylarnas fjällstation" är mer exempel på sånt som jag bara ignorerar numera.

Kanske har jag inte bara blivit gammal och gnällig, utan till och med så lat att jag oftast inte ens orkar komma med pekpinnar längre

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips