Hillebergs modeller 2006

Var inne på Naturkompaniet igår och lyckades kika lite i ett häfte med de uppgraderingar som Hilleberg gör inför nästa säsong. Vad det verkar kommer man göra ytterligare modifikationer på Nallo för att förbättra ventilationen. Större ventiler tyckte jag det såg ut att handla om, men jag är inte säker. Såg även att Keron skall ändras.

Nån som vet nåt mer?
 
alven; sa:
Såg även att Keron skall ändras.

Jag vet tyvärr inget mer. Däremot undrar jag vad det var för nyheter på Keron. Kan du berätta? Kanske var det deras nya modell Kaitum du tänkte på? Det är ett Keron 2 i lättviktsvariant, men finns på hemsidan & i handeln redan. Eller var det ändringar på vanliga Keron på gång?

Nyfiken...
 
JonathanW; sa:
alven; sa:
Såg även att Keron skall ändras.

Jag vet tyvärr inget mer. Däremot undrar jag vad det var för nyheter på Keron. Kan du berätta? Kanske var det deras nya modell Kaitum du tänkte på? Det är ett Keron 2 i lättviktsvariant, men finns på hemsidan & i handeln redan. Eller var det ändringar på vanliga Keron på gång?

Det handlade om ändringar på vanliga Keron, men jag hann inte se vilka. Det hela skedde lite i brådrasket tyvärr.
 
alven; sa:
JonathanW; sa:
alven; sa:
Såg även att Keron skall ändras.

Jag vet tyvärr inget mer. Däremot undrar jag vad det var för nyheter på Keron. Kan du berätta? Kanske var det deras nya modell Kaitum du tänkte på? Det är ett Keron 2 i lättviktsvariant, men finns på hemsidan & i handeln redan. Eller var det ändringar på vanliga Keron på gång?

Det handlade om ändringar på vanliga Keron, men jag hann inte se vilka. Det hela skedde lite i brådrasket tyvärr.
Ok. Ska bli intressant att se.
 
Ändringarna på Keron är väl bara på GT-modellen? Där gör de om den stora GT-öppningen så att man kan ha dörren "halvöppen" / stängd nertill om man t.ex. vill ha hund där. Sedan kan man plocka ner myggnätet och förvara det i en liten påsen intill öppningen. På Nallo GT gör de även där om öppningen så att man kan välja vilken sida man vill öppna eller om man vill öppna rakt fram. Som jag har förstått det iaf.

/ Nicke
 
Prisjustering

Har hört att det även kommer att bli lite prisjusteringar på Hilleberg. Till det billigare!

5-10% lägre priser.

Jag kan dock inte garantera det till 100%.
 
Re: Re: nyheter 2006

Nordesjö; sa:
FarbrorBlå; sa:
På Hillebergs amerikanska sida finns lite info om kommande tältmodeller och förändringar.


http://www.hilleberg.com/H06 NewsFlyer.pdf

// Pär

Hur hittade du den? Jag letar, men hittar ingen länk till den på den amerikanska sajten! (Kan vara kul att veta om de smyger ut fler nyheter :))

http://www.hilleberg.com/News2006.htm

Dyker upp om man går in på "products".
[Ändrat av JonathanW 2005-11-18 kl 17:31]
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Lacka64 Äldre modellen av Hillebergs tält Niak? Bo och sova 4
jpalmert Låg brottgräns på hillebergs staglina? Bo och sova 5
joask202 Hur ömtåligt är Hillebergs Enan? Bo och sova 9
The Crow Hillebergs kupoltält Bo och sova 20
Perplex Erfarenheter Hillebergs kundservice? Bo och sova 2
greenfish Hillebergs y-peg precis köpt, funderingar Bo och sova 14
Onesport Hillebergs bruna...förlåt "sand" Bo och sova 24
85662 Effekter av Hillebergs sandfärg? Bo och sova 0
jotho Hur rymlig är absiden i Hillebergs Akto? Bo och sova 3
Urwaldjaeger Hillebergs Nammatj GT vs Fjällräven Akka Endurance Bo och sova 11
Foehammer117 Hillebergs kerlon Bo och sova 11
camoscio hillebergs tältpinnar Bo och sova 12
Freddekillen Samköp av Hillebergs-tält från USA Bo och sova 30
Karolina P Hillebergs Niak Bo och sova 34
brigas Ventilation Hillebergs Akto jfrt Nallo? Bo och sova 4
estetdrägg Helsports fjellduk VS Hillebergs bivanorak? Bo och sova 13
johanniska Hillebergs Tarp Bo och sova 47
estetdrägg Hillebergs nya combitält? (Muddus & Stalon C) Bo och sova 36
igun Nya Hillebergs Bo och sova 7
Komac Hillebergs stänger Bo och sova 2
Erik1971 Hillebergs tältstänger Bo och sova 13
Hillebergs, vart?? Bo och sova 1
Glännman Sovsäckshjälp, hjälp mellan två modeller Bo och sova 15
alven HB-modeller på väg ut Bo och sova 3
janotse Nya modeller från Hilleberg 2005 Bo och sova 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.