Hilleberg

Har nån nån aning om vad ett golvbyte till ett Hilleberg tält kan ligga på i runda slängar?

Är inte Hillebrg expert men man kan väl skicka in dom på lite renovering men det kanske blir dyrt?

Ja alltså en person som jag är personlig assistent åt blev påprackad ett utslitet gammalt Hilleberg
av en som drog nytta av stackarns mentala begränsningar - golvet är helt slutkört.

Gå in på deras hemsida och skicka mail. Kenneth Drake har svarat mycket snabbt de två gånger jag undrat om olika saker.

Lästips

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

avslutad210712

Gäst
Kolla med Hilleberg. Oavsett om du skickar epost eller ringer så kommer du att upptäcka att de är snabba på att svara och har ett kundbemötande som kanske är bättre än alla andra företag som jag haft kontakt med och de flesta andra företagen har varit ändå varit extremt bra.

Reperation Hilleberg!

Jag var smart att fylla mitt Unna med grejer sen drog jag hela tältet, naturligtvis fick jag hål i tältbotten, + att jag hade vid ett annan tillfälle en gaslyckta uppsatt, skött den åt sidan för jag skulle nå något i tältet, dagen efter upptäcker jag 2 hål i inner tältet, allt detta inkl porto fixade Hilleberg för 600kr inom en vecka, Det kallar jag service.

Glöm inte att köpa ett extragolv ett footprint, efter du fått ditt golv lagat, visst väger det lite extra, men skyddar orginal golvet, det blir mindre kondens i tältet.
Har nån nån aning om vad ett golvbyte till ett Hilleberg tält kan ligga på i runda slängar?

Är inte Hillebrg expert men man kan väl skicka in dom på lite renovering men det kanske blir dyrt?

Ja alltså en person som jag är personlig assistent åt blev påprackad ett utslitet gammalt Hilleberg
av en som drog nytta av stackarns mentala begränsningar - golvet är helt slutkört.

Hur fixade de hål i innertältet? Sydde de bara i en laglapp?

Jag var smart att fylla mitt Unna med grejer sen drog jag hela tältet, naturligtvis fick jag hål i tältbotten, + att jag hade vid ett annan tillfälle en gaslyckta uppsatt, skött den åt sidan för jag skulle nå något i tältet, dagen efter upptäcker jag 2 hål i inner tältet, allt detta inkl porto fixade Hilleberg för 600kr inom en vecka, Det kallar jag service.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips